Ålholm IF - Badminton

Ålholm IF - Badminton er en afdeling under Ålholm Idræts Forening (Ålholm IF) og har sit idégrundlag i det sociale arbejde, med udgangspunkt i ungdommen i Hillerød vest.

Klubben har en aktiv bestyrelse bestående af 5 medlemmer og som varetager de daglige opgaver. Vi tilbyder badminton både for ungdommen, seniorer og motionister.

Vi har et tilmeldt senior mix hold (serie 2).

Vi er en hyggelig klub, som vægter det sociale højt og at det skal sjovt at spille badminton.

Har du eller dit barn lyst til at prøve at spille badminton, er du/I velkomne til at komme og prøve et par træninger for at se om det er noget for dig/jer.

Kontakt evt. formanden for yderligere detaljer, i kontortiden om søndagen(undtaget helligdage og skoleferier) fra kl.14:00-16:00.